Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 13:46 - КАКВО КАЗВА БОЖИЕТО СЛОВО?
Автор: nadezda Категория: Забавление   
Прочетен: 1875 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 01.07.2010 13:56


 

КАКВА Е ВОЛЯТА НА БОГА ЗА БОЛНИТЕ?

Отхвърлете от себе си всичките си грехове, с които сте грешили, и направете си ново сърце и нов дух; и защо да умирате, доме Израилев? Защото Аз не искам смъртта на умиращия, казва Господ Бог; но обърнете се - и живейте!” /Иезек. 18:31, 32/. Кажи им: жив съм Аз, казва Господ: не искам Аз смъртта на грешника, но да се отвърне грешникът от пътя си и да бъде жив”. /Иезек. 33:11/. А кога кажа на беззаконник: “без друго ще умреш”, и той се отвърне от греховете си и върши съд и правда, ако тоя беззаконник върне залога, заплати за ограбено, ходи по закона на живота, не върши нищо лошо, - той ще живее, няма да умре. Ни един от греховете му, които е извършил, не ще му се спомни; той е почнал да върши съд и правда, той ще бъде жив”. /Иезек. 33:14-16/.

МОЖЕ ЛИ БОГ ДА ИЗЦЕРЯВА ВСЯКА БОЛЕСТ?

Зная, че Ти всичко можеш, и че намерението Ти не може да бъде спряно” /Иов 42:1/. О, Господи Боже! Ти сътвори небето и земята с Твоята голяма сила и простряна мишца; за Тебе няма нищо невъзможно” /Иеремия 32:17/. Иисус, като ги погледна, казва:”за човеците това е невъзможно, ала не и за Бога; защото за Бога всичко е възможно” /Марк 10:27/.

ИСКА ЛИ ГОСПОД ДА НИ ИЗЦЕРИ?

И ето, приближи се един прокажен, кланяше Му се и казваше: Господи, ако искаш, можеш ме очисти. Иисус, като протегна ръка, докосна се до него и рече: искам, очисти се! И той веднага се очисти от проказата “ /Мат. 8:2,3/. Има ли помежду ви човек, който, кога му поиска син му хляб, да му даде камък, и кога поиска риба, да му даде змия? И тъй, ако вие, бидейки лукави, умеете да давате на чадата си добри даяния, колко повече вашият Отец Небесен ще даде блага на ония, които Му искат?” /Мат. 7:9-11/. Дойдете при Мене всички отрудени и обременени, и Аз ще ви успокоя” /Мат. 11:28/. И като повика дванайсетте Си ученици, даде им власт над нечистите духове, да ги изгонват, и да изцеряват всяка болест и всяка немощ... болни изцерявайте, прокажени очиствайте, мъртви възкресявайте, бесове изгонвайте. Даром получихте, даром давайте”. /Мат. 10:1,8/. Тъй и вашият Отец Небесен не иска да загине ни един от тия малките”.
 ІМат.18:14І

ГЛЕДА ЛИ БОГ НА ЛИЦЕ?

Защото Господ, Бог ваш, е Бог на боговете и Господар на господарите. Бог велик, силен и страшен, Който не гледа на лице и не взема дарове”. /Второз. 10:17/. Но Той не гледа и на лицата на князете и не предпочита богат пред беден, защото всички тия са дело на ръката Му”. /Йов 34:19/.

 

От Светото Писание знаем,че Бог призовава за Свои служители,
както от  царския дворец( Моисей, Исайя, Даниил, Соломон, Ездра, Естир и др.), така и от обикновените, скромни и без каквито и да са претенции хора, като овчари, говедари, рибари, дърводелци, митари и грешници ( Саул, Давид, Амос, Христовите ученици и апостоли).

 

Ето и друго потвърждение от Новия Завет

, че Бог не гледа на лице: Петър проговори и рече: наистина, признавам, че Бог не гледа на лице; но у всеки народ оня, който се бои от Него и върви по правда, приятен Му е”. /Деян. 10:34, 35/. И ако вие наричате Отец Тогова, Който нелицеприятно съди всекиго по делата, то със страх прекарвайте времето на вашето странстване”. /I Петр.1:17/.


Тагове:   казва,   Какво,


Гласувай:
3



1. haralanov - Повече от добър постинг но...
01.07.2010 20:25
За огромно съжаление,други неща вълнуват хората...
Бъди здрава!
цитирай
2. nadezda - На мен ми е известен този факт, но и ...
01.07.2010 22:27
На мен ми е известен този факт, но и един човек да го прочете и нещо да му трепне, пак е нещо! Повечето хора коментират и се занимават с маловажни неща, но изборът си е техен! Не можем да ги съдим! Господ никога не се натрапва и не насилва! Дал е свободна воля! Освен това Той казва " Никой не може да дойде при мен, ако не го привлече Моят Отец! Аз не се притеснявам! В трудни моменти, човек се сеща за Бог! Въпреки, че съм от семейство на не дотам вярващи, Бог ме привлече! За себе си имам свидетелства, че Господ е жив!
Бог да те закриля! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nadezda
Категория: Други
Прочетен: 459040
Постинги: 101
Коментари: 438
Гласове: 2289
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930