Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2011 09:48 - Честит празник!
Автор: nadezda Категория: Други   
Прочетен: 1830 Коментари: 2 Гласове:
4



Богородице Дево, радвай се!
Благодатна Марие, Господ е с Тебе!
Благословена си Ти между жените
и благословен е плодът на Твоята утроба,
защото си родила Спасителя на нашите души.


Мир на всички!

Ще се чете из светото Евангелие от Лука.

Да внимаваме!

В ония дни, стана Мариям та отиде набързо в планинската страна, в града Иудин, и влезе в дома Захариев и поздрави Елисавета. Когато Елисавета чу поздрава Мариин, проигра младенецът в утробата и; и Елисавета се изпълни  с Духа Светаго, извика с висок глас и рече: благословена си ти между жените, и благословен е плодът на твоята утроба!
И откъде ми е това - да дойде при мене майката на моя Господ? Защото, щом гласът на твоя поздрав достигна до ушите ми, проигра младенецът радостно в утробата ми. И блажена е, която е повярвала, понеже ще се сбъдне казаното й от Господа.
И рече Мариям : душата ми величае Господа, и духът ми се зарадва в Бога, Спасителя мой, задето Той милостно погледна унизеността на рабинята Си; защото, ето, отсега ще ме ублажават всички родове; задето Силният ми стори велико нещо, и свето е името Му. И остана Мариям с нея около три месеца, и се върна у дома си.

image Слава на Отца и Сина и Светаго Духа.

По молитвите на Богородица, Милостиви, очисти ни от множеството наши съгрешения.

И сега и винаги, и во веки веков. Амин!

Помилуй ме, Боже...


С песни да възпеем Владичицата на света, по-висока от небесата и по-чиста от слънчевия блясък, която ни избави от клетвата.

От много мои грехове боледува тялото, боледува и душата ми. Към тебе, Благодатната, прибягвам; надеждо на обезнадеждените, ти ми помогни.

Владичице и Майко на Избавителя, приеми молението на недостойните твои раби и ходатайствувай пред Родилия се от тебе. О, Владичице на света, бъди ни застъпница!

Усърдно сега пеем на тебе, всевъзпявана Богородице, радостната песен. Заедно с Предтеча и всички светии, моли, Богородице, да бъдем помилвани.

Всички ангелски войнства, Предтеча Господен, дванайсет Апостоли и всички светии, заедно с Богородица, молете се да бъдем спасени.
Господу помолимся:
Господи,благослови България!
Нека България бъде територия на Господ Иисус христос!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Поздрав , Наде !
18.08.2011 22:46
Пан
цитирай
2. nadezda - Поздрав и на теб!
05.09.2011 18:09
Поздрав и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nadezda
Категория: Други
Прочетен: 457358
Постинги: 101
Коментари: 438
Гласове: 2289
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930